Bal!

Idag så har jag fixat baluppsättning på söta Emilia. Jag vart nöjd iaf, självklart finns det några saker som hade kunnit vara bättre, men så är det väl alltid :)
Så nu får hon se till att bli balens drottning med sin snygga frisyr haha! ;)









Vart inga superbra bilder, men man ser iaf!
Jag gjorde så att jag sparade lite lugg, sen så tuperade och rullade jag upp överhåret i små rullar. Resten av håret lockade jag! Sen fäste jag upp luggen lite bakom örat :)

Det var riktigt kul att få fixa såhär inför bal. Hoppas på att jag får göra något liknande snart igen :)
/ Emmy G!

Kommentarer
Postat av: college essay editing

As for me I really like such hair style which is suitable for some special occasions!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0