Bal på lördag!

På lördag så ska jag och Sara fixa uppsättningar på två stycken som ska på bal :) Så idag på hantverkslektionen tog vi självklart lite tid till att få ideér och öva lite.

Här är två av frisyrerna jag gjorde som förslag:




Denna ska jag göra på lördag tror jag. Har tuperat lite och rullat upp överhåret och sedan lockat resten bara :)
Sen ska det i med lite fina blommor istället för pärlorna som jag bara slängde i lite snabbt!




Den här slängde jag ihop lite snabbt för att visa Sara som förslag. Enkel men fin :) Saras kompis som hon ska fixa på lördag har kort hår så vi har fått klura lite extra på vad som skulle kunna passa haha ;)

Självklart slänger jag upp bilder från lördagen som kommer sen. Men nu har ni fått ett litet smakprov iaf :)
/ Emmy G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0