Lektion med fr09!

Tjena, vet att vi är ganska dåliga på uppdateringen här haha, men vi ska försöka att skärpa till oss lite!

Idag hade vi i fr09 hantverkstektik på eftermiddan. Några hade kunder och några av oss andra roade oss med att göra lite fina uppsättningar :)
Bjuder på lite bilder!




En fin liten enklare uppsättning som Sara (Fåggen hehe) gjorde på Sofia!








Jag gjorde denna uppsättning med en lös fläta i luggen och sen fäste jag upp lockarna till en liten "boll" snett baktill.




Paulines stiliga uppsättning :)


Ebba håller på att göra en liten bruduppsättning på Jennifer. (kan slänga upp bild på resultatet sen, hade inte bild på min mobil!)

Nu har jag bjussat på lite bilder från dagen iaf. Hare bra!

/Emmy G
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0